شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات ما:

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی ما به دقت ملاحظه فرمایید.

ثبت اطلاعات ارسال:

لطفا در هنگام ثبت سفارش ، آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره همراه معتبر وارد کنید تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

 مراحل بررسی و ارسال سفارشات:

پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری،‌ وضعیت سفارش به ” در حال انجام ” تغییر می کند. پس از این مرحله مسئولین بخش بسته بندی طی یک یا دو روز کاری سفارشات را آماده و از طریق پست پیشتازارسال خواهند نمود.

پس از تحویل سفارشات به اداره پست، کد رهگیری مرسوله پستی شما در بخش حساب کاربری قابل روئیت می شود و پیامک تکمیل مراحل سفارش از طریق اس ام اس برای شما ارسال خواهد شد.

ممکن است در شرایط خاص همانند: مناسبت ها تخفیفات روز های پایان سال و روز های اغاز سال و یا زمانی که سفارشات بیش از تعداد خاصی شوند سفارش شما با تاخیر ارسال خواهد شد که این امری طبیعی است.

در صورتی که پرداخت شما به هر دلیلی موفق نبود از قبیل خطای بانکی(چنانچه از حساب شما مبلغ کسر شود طی نهایتا 72 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد)و پیام سفارش شما در وضعیت لغوشده می باشد از طریق اس ام اس دریافت خواهید کرد.

 پیگیری سفارشات :

جهت پیگیری سفارش می‌توانید به حساب کاربری خود که زمان ثبت نام ایجاد کرده اید مراجعه فرمایید.

 روش های پرداخت سفارش :

روش پرداخت سفارش فقط به صورت آنلاین توسط درگاه پرداخت پرداخت امن بیت پی انجام میشود.

 آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما جهت اطمینان از سلامت بسته خود، بسته دریافتی را قبل از ترک محل مامور پست کاملا بررسی نمایید.

درصورتی که بسته تحویل شده از حالت عادی و پلمپ خارج شده (تغییر شکل بسته پاره بودن بسته له شدگی و)شما میتوانید در هنگام حضور مامور پستی از بسته فیلم بگیرد و از مامور تحویل دهنده درخواست ایجاد صورت جلسه از بسته و جهت پیگیری جبران خسارت به نزدیک ترین اداره پست محل زندگی خود مراجعه فرمایید.

 لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می‌توان درخواست لغو سفارش را داد.

عدم تطابق سفارش:

سفارشات شما با دقت و پس از چندین بار بررسی بسته بندی میشوند بنابرین امکان وجود مغایرت در سفارشات بسیار کم است. در صورت وجود مغایرت در سفارش ثبت شده و کالای ارسال شده با ما تماس بگیرید.(تنها 24 ساعت بعد از دریافت سفارش امکان اعلام مغایرت وجود دارد و بعد از آن فروشگاه هیچ نوع اعتراضی را قبول نخواهد کرد.) ملاک تاریخ دریافت کالا، زمان تحویل ثبت شده در سیستم شرکت پست است.